Regulamin

Spis treści:

I — Wstęp do regulaminu
II — Nasze produkty
III — Działanie sklepu internetowego
IV — Sprzedaż internetowa
V — Dostawa
VI — Płatności
VII — Prawo do odstąpienia od umowy
IIX — Reklamacja
IX — Opinie i komentarze
X — Prywatność i dane osobowe
XI — Zmiany w regulaminie

 

I — Wstęp do regulaminu

1. W regulaminie używamy pojęć:

  • my – sprzedawca, czyli WAGNER tattoo supply.

Nasze pełne dane: WAGNER tattoo supply – Mateusz Lechowicz, ul. Reymonta 88B/31, 46-100 Namysłów, NIP: 7521423600.

  • Ty – kupujący; każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej, lub firma czy spółka, która składa zamówienie w naszym sklepie,
  • nasz sklep – sklep internetowy pod adresem www.wagnertattoo.pl.
  • zakupy prywatne – zakupy robione przez konsumenta lub osobę fizyczną.
  • zakupy firmowe – zakupy robione przez firmę, spółkę lub inną organizację.
  • treści cyfrowe – produkty w postaci cyfrowej – przesyłane elektronicznie (np. bony upominkowe).
  • usługi – wszelkie oferowane usługi.

2. W regulaminie opisujemy zasady, na jakich sprzedajemy produkty, treści cyfrowe i usługi.
3. Regulamin jest częścią umowy sprzedaży produktów i usług w naszym sklepie.
4. Jeśli chcesz zrobić zakupy w naszym sklepie, skorzystaj z funkcjonalności naszej strony internetowej. Na końcu przeczytaj i zaakceptuj ten regulamin.

 

II — Nasze produkty

5. Sprzedajemy produkty, które prezentujemy w naszym sklepie. Jako sprzedawca mamy obowiązek dostarczyć Ci rzeczy wolne od wad. Wszystkie produkty w naszym sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na polski rynek.
6. W przypadku usługi marketingowej o nazwie „InstaBot” zobowiązujemy się do tego, że: a) nigdy nie zajrzymy do Twoich wiadomości i nasz system nie ma takiej możliwości (nie przetwarzamy żadnych danych), b) jedyne akcje jakie będziemy wykonywać w ramach naszej usługi do dodawanie polubień i obserwacji; c) nie musisz się bać utraty konta, zapewniamy Ci to! Jeśli nie dotrzymamy którejś z trzech obietnic jesteśmy Ci winni 10 000 zł.

 

III — Działanie sklepu internetowego

7. W naszym sklepie możesz:

  • robić zakupy,
  • korzystać z indywidualnych rabatów,
  • uczestniczyć w promocjach i konkursach,
  • oceniać produkty i pisać o nich opinie,
  • komentować artykuły (newsy i poradniki) na naszej stronie internetowej,
  • założyć konto i przechowywać informacje o ubiegłych zamówieniach.

8. Aby robić zakupy w naszym sklepie nie musisz się w nim rejestrować.
9. Jeśli zarejestrujesz konto w naszym sklepie, możesz dodatkowo sprawdzać swoją historię – na przykład informacje o zamówieniach w naszym systemie.
10. Konto możesz zarejestrować w naszym sklepie m.in na stronie wagnertattoo.pl/account/register. W trakcie rejestracji zaakceptuj nasz regulamin. Potwierdzenie rejestracji konta prześlemy Ci mejlem.
11. Zawsze możesz usunąć swoje konto w naszym sklepie. Aby to zrobić wyślij nam maila na adres: kontakt@wagnertattoo.pl ze skrzynki przypisanej do Twojego konta lub zadzwoń pod numer +48570070418 z numeru przypisanego do Twojego konta.
12. Strona naszego sklepu działa prawidłowo, jeśli:

  • używasz przeglądarki Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari lub Opera w najnowszej wersji,
  • masz włączoną w przeglądarce obsługę języka Javascript,
  • masz włączoną w przeglądarce obsługę ciasteczek i danych stron.

13. Reklamacje związane z Twoim kontem w naszym sklepie możesz wysłać na adres: kontakt@wagnertattoo.pl. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia.

 

IV — Sprzedaż internetowa

14. Produkty sprzedajemy: w naszym sklepie internetowym, mejlowo, podczas rozmowy z naszym konsultantem (na czacie albo przez telefon).
15. Zamówienia w naszym sklepie możesz składać poprzez stronę internetową www.wagnertattoo.pl, czat z naszym konsultantem, mejl oraz telefon. W naszym sklepie możesz to robić na dwa sposoby: przez swoje konto lub bez zakładania konta – jeśli każdorazowo zaakceptujesz regulamin.
16. Żeby zrobić zakupy w naszym sklepie:
a. przeczytaj informacje o produkcie, dodaj dostępne produkt/y do koszyka, przejdź do realizacji zamówienia, wprowadź dane odbiorcy, wybierz sposób dostawy, wybierz sposób płatności, sprawdź podsumowanie swojego zamówienia i złóż zamówienie przy użyciu przycisku „Zamawiam i płacę”.
17. W wyjątkowych przypadkach produkty oznaczamy jako oferty specjalne. Ofertą specjalną są produkty w przedsprzedaży i na wyprzedaży, których cenę obniżamy w ramach aktualnej promocji. Na stronie takiego produktu zamieścimy ważne dane na jego temat: ile sztuk produktu możesz kupić na 1 osobę i inne istotne informacje.
18. Potwierdzenie zawarcia umowy prześlemy na mejla, którego podałeś w zamówieniu.
19. Twoje zamówienie jest ważne przez 5 dni kalendarzowych od dnia, w którym je przygotujemy. Jeżeli w tym czasie nie odbierzesz produktu, nie zapłacisz za niego lub nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować – anulujemy je zwalniając rezerwację na produkt w naszym magazynie.

 

V — Dostawa

20. Produkty dostarczamy na terenie Polski i w 24 pozostałych krajach.
21. Produkty dostarczamy w sposób, który wybierzesz:

  • Kurierem pod wskazany adres,
  • do wybranego paczkomatu,

22. Koszt dostawy sprawdzisz na wagnertattoo.pl/pages/pomoc.
23. Twój paczkę nadamy w ciągu 24 godzin po potwierdzeniu jej opłacenia. Twoje zakupy dostarczymy w ciągu 1-3 dni roboczych, w zależności od pracy kuriera. Gdyby termin dostawy produktu miał być dłuższy, przybliżony czas dostawy podalibyśmy w opisie tego produktu w naszym sklepie.
24. Kiedy odbierasz przesyłkę, potwierdzasz jej odbiór – swoim podpisem lub przez system paczkomatu. Jeśli robisz zakupy, od tego momentu jesteś właścicielem produktu i odpowiadasz za jego uszkodzenie lub utratę.
25. Jeśli zauważysz, że przesyłka lub jej zawartość jest uszkodzona lub niekompletna (nawet, jeśli opakowanie nie jest naruszone) – zgłoś reklamację mailowo pisząc na adres: kontakt@wagnertattoo.pl. Pamiętaj, aby podać numer zamówienia i zdjęcia.

Przy dostawie kurierem:

  • zgłoś reklamację bezpośrednio do przewoźnika – najlepiej, jeśli spiszesz z kurierem protokół stanu przesyłki. Reklamację u przewoźnika możesz złożyć w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki; lub
  • o skontaktuj się z nami (najlepiej w ciągu 24 godzin od odbioru przesyłki) – przez formularz na stronie wagnertattoo.pl/pages/zwroty-reklamacje.

Przy dostawie paczkomatem:

  • pokaż uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu;
  • umieść uszkodzoną, nieotwartą przesyłkę w tej samej skrytce paczkomatu, w której się znajdowała i zamknij tę skrytkę – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu;
  • zgłoś reklamację właścicielowi danego paczkomatu – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu – lub nam, przez formularz na stronie: wagnertattoo.pl/pages/zwroty-reklamacje.

26. Jeśli kupujesz kilka produktów, możemy podzielić je na mniejsze przesyłki. W takim wypadku koszt dostawy, który podaliśmy Ci w podsumowaniu zamówienia, nie zmieni się.

 

VI — Płatności

27. Ceny wszystkich produktów w naszym sklepie podajemy w złotych polskich. Podajemy ceny brutto, czyli takie, które zawierają podatek VAT. Cena produktu nie zawiera kosztu przesyłki.
28. Za zakupy klient może zapłacić na kilka sposobów, które ma do wyboru.

Dostępne metody płatności za wpłatą z góry:

  • tradycyjny przelew bankowy,
  • przelewy online, płatność kartą lub blikiem obsługiwane przez firmę Przelewy24 lub STRIPE.
  • naszą kartą podarunkową (wpisując kod karty w trakcie realizacji zamówienia).

Dostępne metody płatności za pobraniem:

  • Płatność kurierowi gotówką lub kartą (przy odbiorze),
  • Płatność kartą przy odbiorze z paczkomatu.

29. Faktury wystawiamy i przesyłamy w formie elektronicznej. Akceptując ten regulamin wyrażasz zgodę na otrzymywanie faktur elektronicznych.
30. Każdą fakturę elektroniczną dostarczymy na adres mejlowy który nam wskażesz, lub który podajesz podczas rejestracji. Jeśli zmieniasz adres mejlowy – zmień w swoim koncie w sklepie lub podaj nowy adres w trakcie składania nowego zamówienia. Jeśli tego nie zrobisz, wiadomości, które wyślemy na Twój dotychczasowy adres mejlowy będziemy traktować jako prawidłowo doręczone.
31. Jeśli odstąpisz od umowy lub kiedy pozytywnie rozpatrzymy Twoją reklamację, w której wybrałeś zwrot środków, zwrotu dokonamy na to samo konto, z którego zamówienie było pierwotnie opłacone.

 

VII — Prawo do odstąpienia od umowy

32. Jeśli robisz zakupy i zawierasz umowę na odległość – to znaczy, kupujesz produkty w naszym sklepie internetowym – możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość i zwrócić swoje zakupy. Zasady, które opisujemy w tym rozdziale, dotyczą Cię tylko w takim przypadku.
33. Możesz zgłosić zwrot – czyli odstąpić od umowy – w ciągu 14 dni od kiedy odbierzesz produkt (Ty lub osoba, którą wskażesz). Nie musisz podawać przyczyny swojego zwrotu.
34. Aby zwrócić wybrane produkty po prostu odeślij je do nas umieszczając w paczce: zwracane produkty, kartkę z zapisanym numerem zamówienia oraz podpisem „zwrot”. W przypadku uznania zwrotu, w ciągu 3 dni od rozpatrzenia Twojego wniosku odeślemy pieniądze na to samo konto bankowe, z którego otrzymaliśmy płatność.
35. Nie możesz zwrócić produktu i odstąpić od umowy, jeśli:

  • dostarczyliśmy Ci produkt w zamkniętym opakowaniu ze względów higienicznych i zdrowotnych, a Ty je otworzysz;
  • wylicytowałeś produkt w drodze aukcji publicznej;
  • występuje on w formie cyfrowej.

36. Jeśli będziesz korzystać z produktu, który zwracasz – odpowiadasz za zmniejszenie jego wartości. Możesz używać produktu tylko po to, żeby sprawdzić jego cechy i funkcje.
37. Produkty, który zwracasz odeślij do nas jak najszybciej – do 14 dni od otrzymania przesyłki. Kiedy kupujesz produkt w zestawie z innym produktem lub zestaw składający się z większej ilości produktów, możesz zwrócić jedynie cały zestaw. Gdy odstępujesz od umowy sprzedaży, odstępujesz też od umów dodatkowych wobec tej umowy. Jeśli będziemy zmuszeni do przyjęcia zwrotu np. 5 produktów z zakupionego zestawu 8 sztuk, odliczmy koszt zakupu pojedynczego produktu pomnożony razy 5. Czyli nie weźmiemy pod uwagę promocyjnej ceny za sztukę, wynikającej z zakupu pakietu składającego się na większą ilość sztuk zakupionych za jednym razem.
38. Jeśli odstępujesz od umowy bez podania przyczyny (w terminie 14 dni), ponosisz koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) produktu/ów do nas. Nie obieramy przesyłek za pobraniem.

 

IIX — Reklamacja

39. Jeśli kupisz od nas produkty, masz prawo złożyć reklamację.
40. Reklamację produktu możesz złożyć w dowolnej formie. Zalecamy jednak, abyś zgłosił ją pisząc do nas mejla na adres: kontakt@wagnertattoo.pl lub przez formularz na stronie wagnertattoo.pl/pages/zwroty-reklamacje. Dzięki takiemu zgłoszeniu będziemy mogli szybciej rozpatrzyć Twoją reklamację. W wiadomości podaj proszę: numer zamówienia, przyczynę reklamacji i załącz zdjęcia, jeśli w danym przypadku mogły by mieć sens.
41. Jeśli zgłaszasz reklamację za pomocą formularza na naszej stronie lub maila, zaczekaj, aż dostaniesz od nas wiadomość z dalszymi instrukcjami. Nie wysyłaj produktów bez wcześniejszej rozmowy z nami. Odpowiemy w ciągu 24 godzin.
42. Jeśli poprosimy Cię o wysyłkę, reklamowany produkt będziesz mógł/mogła przesłać na adres: WAGNER tattoo supply, ul. Reymonta 88C/1, 46-100 Namysłów, +48570070418, kontakt@wagnertattoo.pl.
43. Gdy rozpatrzymy Twoją reklamację możemy wysłać Ci wyniki ekspertyzy serwisowej, a reklamowany produkt odeślemy Ci kurierem lub do paczkomatu.
44. Produkt po reklamacji nadamy w ciągu 3 dni, od kiedy powiadomimy Cię, że rozpatrzyliśmy reklamację. Jeśli reklamacja była zasadna, odeślemy Twoje produkty za darmo. Jeśli jednak została odrzucona, będziesz musiał/ała ponieść koszty odesłania reklamowanego towaru. Jeżeli tego nie zrobisz w ciągu 15 dni, wyślemy Ci wezwanie i wyznaczymy kolejny termin 15 dni na opłacenie wysyłki. W przypadku braku płatności, po tym czasie będziemy mogli przejąć reklamowany towar na własność firmy.
45. Wszystkie produkty, które oferujemy w naszym sklepie, są objęte naszą gwarancją. Warunki gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej produktu. Masz prawo skorzystać z gwarancji na produkt, nawet jeśli przy zakupie nie otrzymasz karty gwarancyjnej.
46. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, wspólnie ustalamy, że włączamy naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu. Przede wszystkim ustalamy z Tobą, że jako sprzedawca będziemy ponosić odpowiedzialności także za wady ukryte produktu. Nie będziemy korzystać z podstawy prawnej: art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny. Będziemy uczciwie odpowiadać za sprzedany towar i prowadzić serwis reklamacyjny.

 

IX — Opinie i komentarze

47. W naszym sklepie możesz:

  • wystawiać opinie o produktach, które kupisz;
  • pisać komentarze do produktów i wpisów blogowych;

48. Opinia produktu, którą zamieszczasz w naszym sklepie, musi dotyczyć produktu. Możesz opisać jego wady, zalety, funkcjonalność i doświadczenia związane z używaniem produktu – Twoje lub Twoich bliskich.
49. Twoje komentarze powinny odnosić się do tematyki artykułu, który komentujesz.
50. Możesz napisać jedną opinię o danym produkcie. Nie opublikujemy Twoich kolejnych opinii o tym samym produkcie.
51. Zanim umieścisz opinię, komentarz lub wpis w dyskusji, upewnij się, że ich treść jest zgodna z prawem, dobrymi obyczajami i nie narusza praw oraz dóbr osobistych innych osób.
52. Twoje opinie, komentarze oraz wpisy w dyskusji nie mogą:

  • rażąco naruszać zasad poprawnej polszczyzny;
  • zawierać wulgaryzmów;
  • nawoływać do przemocy lub nienawiści;
  • propagować rasizmu;
  • obrażać kogoś;
  • głosić poglądów sprzecznych z ogólnie przyjętymi normami społecznymi;
  • podawać informacji, które mogą wskazywać na przestępstwo, są nieuczciwą konkurencją, naruszają prawa autorskie lub prawa przemysłowe;
  • promować produktów jakiejkolwiek firmy;
  • zawierać odnośniki do innych stron internetowych;
  • zawierać szczegółowych danych osobowych: ani Twoich, ani cudzych.

53. Odpowiadasz za treść swoich opinii, komentarzy i wpisów w dyskusji.
54. Opinia, którą zamieszczasz ma pomóc innym w wyborze produktu. Dlatego nie pisz opinii, jeżeli:

  • chcesz zgłosić produkt do reklamacji, np. uważasz, że produkt nie jest zgodny z opisem, skorzystaj z formularza na stronie: wagnertattoo.pl/pages/zwroty-reklamacje, zadzwoń pod numer +48 570 070 418 lub wyślij mejla na adres: kontakt@wagnertattoo.pl;
  • chcesz podzielić się opinią na temat obsługi, działania naszego sklepu lub przekazać nam sugestie, jak możemy ulepszyć naszą obsługę. W takim przypadku napisz na adres: kontakt@wagnertattoo.pl;
  • masz pytanie o produkt, jego dostępność lub cenę. W takim przypadku zadzwoń do Działu Obsługi Klienta pod numer tel. +48 570 070 418 lub napisz na adres: kontakt@wagnertattoo.pl;

55. Sprawdzamy wszystkie opinie, które dodajesz. Opinie sprawdza system (automatycznie) i moderator (ręcznie):

  • jeśli w swojej opinii zamieścisz link lub wulgaryzm (także w językach obcych), nasz system to wykryje i nie pozwoli Ci wysłać takiej opinii do nas. Korzystamy z biblioteki, która automatycznie blokuje opinie z oznaczeniem reklam i wyrażeniami, które stosują boty. Nie opublikujemy takich opinii. Stale rozwijamy tę bibliotekę;
  • Jeśli nie posiadasz produktu, nie oceniaj go. Taka opinia może wprowadzić inne osoby w błąd. Opinię powinieneś dodać, gdy posiadasz produkt lub masz z nim styczność (np. posiada go ktoś z Twoich bliskich).
  • Nie będziemy publikować komentarzy zawierających reklamę jakichkolwiek firm. Komentarze są miejscem na wymianę doświadczeń, nie interesów.

56. Moderator sprawdzi Twoją opinię w ciągu 48 godzin, od kiedy ją prześlesz. Nie zredagujemy Twojej opinii. Jeśli moderator zauważy, że Twoja opinia jest sprzeczna z regulaminem, nie opublikujemy jej lub ją usuniemy. Wiadomość o tym możemy wysłać Ci na adres mejlowy, który jest przypisany do Twojego konta w naszym sklepie. Jeśli nie zgodzisz się z naszą decyzją, możesz odpowiedzieć na naszą wiadomość w ciągu 7 dni, od daty kiedy ją dostaniesz. Odpowiemy na Twoją reklamację w ciągu 7 dni od jej otrzymania. Możemy uwzględnić Twoją reklamację i przywrócimy opinię na stronę lub usuniemy ją z systemu – nasze stanowisko będzie ostateczne. Jeżeli Twoja opinia zostanie przez nas usunięta zawsze możesz dodać nową opinię o tym produkcie.
57. Możemy skontaktować się z Tobą w sprawie Twojej opinii. Skorzystamy wtedy z danych, które nam przekażesz (numer telefonu, adres mejlowy).
58. Gdy zamieszczasz opinię, udzielasz nam nieograniczonej w czasie licencji na to, abyśmy mogli ją nieodpłatnie wykorzystywać, rozpowszechniać, publikować, kopiować, modyfikować oraz dystrybuować na terenie Unii Europejskiej. Będziemy mogli zatem: rozpowszechniać Twoją opinię (lub jej część) czyli publiczne udostępniać ją w taki sposób, aby każdy mógł: mieć do niej dostęp w wybranym miejscu i czasie; publicznie ją wyświetlać; oraz republikować; utrwalać i zwielokrotniać Twoją opinię (lub jej część), czyli wytwarzać dowolną techniką (techniką drukarską, reprograficzną, cyfrową, zapisu magnetycznego etc.) kolejne egzemplarze Twojej opinii (lub jej części); udzielać sublicencji osobom trzecim, aby mogły wykorzystywać Twoją opinię lub jej część; wykorzystywać Twoją opinię (lub jej część), aby promować i reklamować nasz sklep.
59. W naszym sklepie opinie domyślnie wyświetlają się od najnowszych.

 

X — Prywatność i dane osobowe

60. Twoje dane osobowe przetwarzamy zgodnie z obowiązującym prawem i naszą polityką prywatności. Politykę prywatności znajdziesz w załączniku do tego regulaminu.
61. Przetwarzamy Twoje dane osobowe, gdy:

  • robisz zakupy w naszym sklepie. Twoje dane przetwarzamy, gdy obsługujemy transakcje i usługi, z których korzystasz podczas zakupów;
  • korzystasz z innych usług, które są dostępne w naszym serwisie;
  • wyrażasz zgodę na działania marketingowe. aby przedstawić Ci treści dopasowane do Twoich potrzeb;
  • mamy prawnie uzasadniony interes, aby Twoje dane przetwarzać (np. kiedy występujesz do nas z roszczeniami).

62. Swoje dane podajesz nam dobrowolnie. Pamiętaj, że jeśli ich nam nie podasz, nie będziemy mogli zaoferować Ci swoich produktów i zrealizować usług.
63. Administratorem Twoich danych osobowych jesteśmy my, czyli WAGNER tattoo supply z siedzibą w Namysłowie przy ul. Reymonta 88C/1, 46-100 Namysłów. Nasze szczegółowe dane znajdziesz w pierwszym punkcie tego regulaminu.
64. Zawsze masz prawo dostępu do swoich danych osobowych – w granicach przewidzianych przepisami prawa. Możesz je sprostować, usunąć, ograniczyć ich przetwarzanie, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych. Masz też prawo, aby przenieść swoje dane oraz złożyć skargę do organu nadzorczego. Masz prawo cofnąć swoją zgodę w dowolnym momencie, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania Twoich danych, przed jej wycofaniem.
65. Zasady, zgodnie z którymi przetwarzamy Twoje dane osobowe, opisaliśmy w polityce prywatności. Wejdź na stronę: wagnertattoo.pl/pages/polityka-prywatnosci. Pod tym adresem znajdziesz naszą klauzulę informacyjną i szczegółowe informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym informację o prawach, które Ci przysługują.

 

XI — Zmiany w regulaminie

66. Jeśli zmienimy regulamin, udostępnimy go w naszym sklepie co najmniej 7 dni przed tym, od kiedy nowy regulamin zacznie obowiązywać. Wyjątkiem będzie sytuacja, w której:

  • natychmiastową zmianę wymusza na nas obowiązek prawny lub regulacyjny;
  • chcemy chronić Cię przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa.

67. Zamówienia, które złożysz przed tym, jak w życie wejdzie nowy regulamin, zrealizujemy zgodnie z wcześniejszymi zasadami.
68. Zmiana regulaminu nie narusza praw nabytych użytkowników, którzy korzystają z naszego sklepu.